Sandra Birze, pers. kods: 270169-12718, adrese: Ormaņu iela 26, Rīga, turpmāk – internetveikals – nodrošina mājas lapā pieejamo saturu un pārdod preces saskaņā ar zemāk izklāstītajiem Lietošanas noteikumiem.
1. Vispārīgie noteikumi
Ja patērētājs, izmantojot mājas lapas starpniecību iegādājas preces, tad šāda savstarpēja vienošanās tiek uzskatīta par Distances līgumu un ir pakļauta Latvijas Republikas tiesību normām, kas regulē distances līgumu tai skaitā, bet ne tikai, Latvijas Republikas „Patērētāju tiesību aizsardzības likums”, Latvijas Republikas Ministru Kabineta noteikumiem „Noteikumi par distances līgumu” u.c.
2. Pirkumu veikšana
Interneta veikalā pārdoto produktu cenas un specifikācija ir norādītas blakus produktiem.
Lai veiktu pasūtījumu, pievienojiet vēlamos produktus iepirkumu grozam. Aizpildiet visus nepieciešamos laukus un izvēlēties piemērotāko piegādes veidu. Pasūtījuma kopējās izmaksas ar piegādi pēc tam tiek parādītas uz ekrāna. Veiciet pirkuma apmaksu, lai pabeigtu pasūtījumu.
3. Apmaksas noteikumi
Norēķinu valūta vietnē ir eiro. Pirkumu iespējams apmaksāt izvēloties sekojošas maksājumu metodes, ko nodrošina maksājumu integrācija no kompānijas Stripe:
- Latvijas internetbanku maksājumi: Swedbank, SEB, Citadele un Luminor
- Visa/Mastercard karšu maksājumi
Izmantojot internetbanku apmaksas metodi, apstipriniet pasūtījumu un noklikšķiniet uz pogas “Atgriezties pie tirgotāja”.
Personas dati, kas nepieciešami maksājumu veikšanai, tiek nodoti licencētai maksājumu iestādei SEB.
Līgums stājas spēkā līdz ar veiksmīgu maksājumu uz internetveikala bankas kontu. Ja kādu iemeslu dēļ pasūtījumu izpildīt nebūs iespējams, Pircējs par to tiks informēts un samaksātā summa tiks atmaksāta pēc iespējas ātrāk, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas.
4. Piegādes noteikumi
Preces tiek piegādātas visā Latvijas teritorijā izmantojot: pakomātu partneri Omniva pakomātu integrāciju, kā arī iespējama gatavās preces izņemšana veikalā, iepriekš piesakot vizīti. Visas nodevas un nodokļus, kas jāsamaksā, lai saņemtu sūtījumu piegādes galamērķī ir jāsedz Pircējam. Piegādes izmaksas tiek parādītas, pirms pasūtījuma apstiprināšanas. Pēc pieprasījuma, iespējmams, piegādāt preci arī citviet Eiropā un pasaulē, bet tas ir jāsaskaņo individuāli ar ražotāju un jāprecizē konkrētās izmaksas. Iegādātās preces tiek izsūtītas Pircējam uz norādīto adresi vēlākais 3 darba dienu laikā, ja izvēlētā prece ir gatavota. Ja prece nav vēl gatava, vai tiek pasūtīta ar personalizāciju, tad piegādes laiks tiks saskaņots personīgi ar pasūtītāju.
Par pakomāta un kurjerpakalpojumu piegādes laikiem vairāk uzzināsiet Omniva piegādes laiku tabulā viņu mājaslapā šeit.
5. Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža. (Atkarībā no preces, pircējam var nebūt obligātas atteikuma tiesības, šādā gadījumā iemeslam ir jābūt skaidri norādītam un izskaidrotam). Atteikuma tiesības nav piemērojamas, ja Pircējs ir izvēlējies personīgi izgatvotu pasūtījumu tieši viņam.
Sūtīšanas izmaksas pasūtītājam tiek atgrieztas tādā gadījumā, ja prece ir bojāta, vai atšķiras no apraksta. Visos citos gadījumos, sūtīšanas izmaksas atpakaļ netiek atgrieztas. Atgriezt preci var arī bezmaksas Ormaņu ielā 26, Rīgā, iepriekš vienojoties, rakstot uz sb@adasdizains.lv vai zvanot, vai komunicējot mūsu sociālajos tīklos.
Lai izmantotu 14 dienu atteikuma tiesības, preces nedrīkst tikt izmantota, kā arī tai un tās iepakojumam jābūt jaunas preces stāvoklī (izņemot sūtīšanas iepakojumu). Patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Ja preces tiek nepiemēroti izmantotas vai bojātas, laikā, kad prece ir pie patērētāja nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums, vai, ja tās iepakojums ir būtiski bojāts , internetveikalam ir tiesības samazināt atmaksājamo summu atbilstoši preces vērtības samazinājumam vai pilnībā neatgriezt samaksāto summu, atgriežot Patērētājam viņa preci.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums jāiesniedz rakstisks epasts uz sb@adasdizains.lv,ar pamatojumu, kāpēc atgriežat preci un pievienot bankas maksājuma detaļas – saņēmēja vārdu, uzvārdu un konta numuru, kā arī pasūtījuma numuru un preces cenu, nosūtot to uz e-pasta adresi sb@adasdizains.lv 14 dienu laikā pēc preču saņemšanas. Pircējs sedz preces atgriešanas izmaksas, izņemot gadījumus, kad iemesls atgriešanai ir tas, ka prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareizs vai bojāts produkts).
Pircēja pienākums ir bez kavēšanās, bet ne vēlāk kā 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas internetveikalam, atdot Pārdevējam Preces. Pēc atpakaļ nosūtīto preču saņemšanas internetveikals nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā, atmaksā visus no pircēja saņemtos maksājumus pamatojoties uz Distances līgumu.
Pārdevējam ir tiesības aizturēt maksājumu līdz brīdim, kamēr nav saņēmis no Pircēja Preces vai preču atgriešanas apliecinājumu. Ja pircējs ir izvēlējies citu sūtīšanas veidu nekā lētāko internetveikalā piedāvāto sūtījumu veidu, internetveikalam nav pienākums kompensēt pārsniegtās sūtījuma izmaksas.
Internetveikals nav atbildīgs par kavēšanos ar saistību izpildi vai to nepildīšanu, vai cita veida neizpildi, kas radusies tādu apstākļu un šķēršļu dēļ, kuri ir ārpus internetveikala saprātīgas kontroles.
Internetveikals patur tiesības atteikties pārdot preces un pieprasīt preču atgriešanu no Pircēja, ja internetveikalā norādītā cena ir ievērojami mazāka par tās tirgus cenu kļūdas dēļ.
6. Ādas izstrādājumu kopšana
Neņurcīt, neslapināt un nemazgāt lielā ūdens daudzumā, ādas izstrādājumi var mainīt krāsu un formu. Pat rūpnieciski krāsota āda, samitrinot var nokrāsot tajā, vai blakus tai esošās lietas. Ādas rotas un auskarus glabāt pakarinātus vai guļus. Ja ir nepieciešama tīrīšana vai vēlaties uzzināt, kā labāk kopt nopirkto preci, konsultējieties ar izgatavotāju.
7. Patērētāja tiesības par līgumam neatbilstošu preci
Internetveikals ir atbildīgs par Pircējam pārdoto preču neatbilstību līguma noteikumiem vai trūkumiem kas radusies 30 dienas laikā pēc preču piegādes dienas klientam, vai bijusi piegādes brīdī, ja šāds pieņēmums nav pretrunā ar lietas īpašībām vai trūkumu. Pircējam ir jāinformē Pārdevējs par preču neatbilstību nekavējoties, 29 dienu laikā pēc tās konstatēšanas, t.i., jāiesniedz sūdzība. Pircējs var iesniegt sūdzību, sazinoties ar internetveikalu, rakstot uz sb@adasdizains.lv.
Internetveikals nav atbildīgs par defektiem, kas radušies pēc preču piegādes Pircējam. Ja iegādātajām precēm ir trūkumi, par kuriem ir atbildīgs Pārdevējs, Pircējam ir tiesības pieprasīt preču trūkumu novēršanu vai apmaiņu pret jaunām precēm bez maksas .
Ja preces nav iespējams labot vai nomainīt, Pārdevējs atdod Pircējam visus Distances līgumā paredzētos maksājumus. Pārdevējs uz patērētāja sūdzību sniedz rakstisku atbildi 15 dienu laikā.
8. Pircēja personas datu apstrāde
Internetveikals apstrādā tikai tos personas datus, kurus pircējs ir ievadījis pie preču pasūtīšanas, kā piemēram, vārds, uzvārds, e-pasts u.c.
Internetveikals nodod personas datus transporta pakalpojumu sniedzējam/iem, lai nodrošinātu preču piegādi.
Ja Jūs esat nepārprotami piekritis saņemt mūsu mārketinga paziņojumus, tostarp jaunumus, mēs laiku pa laikam varam sazināties ar Jums nosūtot informāciju par mūsu pakalpojumiem un jaunākajiem piedāvājumiem. Šajā nolūkā mēs varam apstrādāt Jūsu e-pasta adresi, kuru norādījāt, pierakstoties mārketinga komunikācijai. Pircējam ir iespēja atteikties no mārketinga paziņojumiem, paziņojot par to mums, rakstot uz sb@adasdizains.lv
9. Strīdu izšķiršanas kārtība
Jautājumos, kas nav atrunāti šajos noteikumos un nosacījumos, Pircējs un Pārdevējs apņemas ievērot Latvijas Republikā spēkā esošos normatīvos aktus.
Puses visus starp Pārdevēju un Pircēju radušos strīdus risina savstaprēju sarunu vai sarakstes ceļā. Ja strīdu neizdosies atrisinās sarunu vai sarakstes veidā, Puses strīdu risinās Latvijas Republikas tiesā, ievērojot LR normatīvos aktus. Strīdus starp Pircēju (patērētāju) un Pārdevēju var nodot risināšanai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā vai Latvijas Republikas tiesā.
Pircējam ir tiesības vērsties arī Eiropas Savienības strīdu izšķiršanas iestādēs.
Distances līgums izstrādāts 30.09.2021.